2010. augusztus 24., kedd

Lemaradás

Már megint jól le vagyok maradva.....nagyon régen nem írtam mentségemre legyen, hogy sokat dolgoztam és alig volt szabadnapom.
Múlt hétre sikerült elszabadulnom 3 napra a Lilivel anyuékhoz. Annyira vártam, hogy mehessünk!
Apánkat itthon hagytuk ő itthon pihent és végre egyedül lehetett egy kicsit.
Sajna nagyon senkire nem volt időnk, de ígérem, hogy sűrűbben fogunk hazajárni ezután.
Hamar elszállt a 3 nap, és legnagyobb szomorúságomra Lili mindig az apját hiányolta :(
Sikerült találnom egy közelebbi állást és nagyon remélem, hogy itt tartja magát a megbeszéltekhez a főnök és lesz hétvége amit itthon tölthetek.
Rettegtem felmondani a mostani helyemen, de amennyire féltem az egésztől olyan gördülékenyen fogadta a főnököm az egészet.
Bár azóta már 1* bepróbálkozott és felajánlott egy jobb beosztást de nemet mondtam.
Lili mostanában sokat bepisil és remélem, hogy nem lelki eredetű dolgok állnak a háttérben....

Nincsenek megjegyzések: