2010. november 24., szerda

Bölcsis fotózás




Lilit lefotózták!!!! Végre valakinek sikerült, mert nekünk mostanában nem jön össze.
Elszalad ha meglátja, hogy fotózni akarjuk.
Szerintem nagyon nagyon jól sikerült a fotó egyszerűen nem lehet betelni vele és remélem nem csak a szülői elfogultság beszél belőlem.
Az egyetlen amit bánok, hogy későn vettem észre, hogy Lili piros foltját leretusálták.
Aztán a ruha vásárlás sem volt egyszerű, az egész várost bejártuk míg végre találtunk valami értelmes rucit ami illik a karácsony fotózáshoz.
Apával betértünk egy boltba ahol döbbenten láttuk, hogy itt biza megállt az idő. Régi ódivatú ruhák amiket szerintem az én anyám vásárolt anno nekünk. Szörnyű volt és kellemetlen az a pár perc amit a boltban töltöttünk, persze a jó fej férjem elbújt és röhögött rajtam, hogy mit próbál rámtukmálni az idős eladó és én mennyire finoman pattintom le a és utasítom vissza finoman a ruhákat amiket egyébként arany áron árultak.

Nincsenek megjegyzések: