2010. július 17., szombat

Pech sorozat.....

Még május 28.án a bölcsődéből ellopták a pénztárcámat. Mivel tudom melyik apukával voltam az öltözőben én rögtön rá gyanakodtam de Balázs azt mondta szerinte nem az az ember vitte el.
Rá két napra meglett minden személyes papírom, egy fiatal srác hozta vissza. Ennek annyira örültünk, hogy nem tettünk feljelentést.
Mindeddig nem is volt semmi gond...

Csütörtökön azonban kaptam egy számlát egy internetes cégtől, hogy fizessek ki 3000 forintot, mert vásároltam egy domain nevet 1 évre. Nem igazán értettem a dolgot, ezért felvettem a kapcsolatot a cég ügyintézőjével aki nagyon kedves volt és átküldte nekem e-mailben a megrendelő lapot amin a saját nevem szerepelt 3* is. Ez még mind semmi, mert a kedves illető használta a személyi igazolvány számomat is.
Nagyon idegesek lettünk, a megrendelőlapon viszont két cím állt az enyém és egy másik... Balázs elment a másik címre ahol először nem nyitottak ajtót, majd később újra elment és aki ajtót nyitott az nem volt más mint az apuka a bölcsődéből.
Micsoda véletlen mi?????

Pénteken elmentem és feljelentettem az ürgét akinek délután még volt mersze a böliben odajönni hozzánk.
Bölcsi után elmentünk fürödni Andauba (Rolandnak itt is üzenném nem azért mert már nem jó a magyar víz, hanem azért mert klasszisokkal olcsóbb a belépő, mint itthon)
Mikor jöttünk haza már majdnem haza értünk amikor az úton elment mellettünk egy kamion és egy nagy koppanásra lettünk figyelmesek. Akkor még nem tudtuk mi volt az.... Hazaértünk és Balázs nem találta a telóját, próbáltam hívni de már ki volt kapcsolva a telefon.
Visszament a strandra teló sehol természetesen.....
Valamiért úgy gondolta az én drága uram, hogy megáll az út szélén ahol elment mellettünk a kamion és körülnéz ott is....
Hát ekkora mákunk is csak nekünk lehet, sétált az út szélén pár métert és megtalálta telefont darabokban, de összerakta és még csak egy karcolás sem látszott a telón. Na jó van valami sérülés az egyik sarkán de nem vészes.
Szóval kb. 15 km-t utaztunk a telefonnal a kocsi tetején....
No comment..............

2 megjegyzés:

amplik írta...

Nagyon durva. Minek domain név annak, akinek nincs rá 3000 Ft-ja? Ezért blamálni magát? 3000 Ft-ért? Durva! De klassz, hogy megvannak a papírjaid, az nagy szerencse!!!

Végh család írta...

hát hallod és még oda jött hozzám a pasi a bölcsibe, olyan ideges voltam ha a Balázs nincs ott megvertem volna az ürgét. Hiányoztam a melóból miatta, hogy elmenjek a rendőrségre, vagy fél órányit telefonálgattam, mire az internetes cégnél elmagyaráztam a helyzetet.