2010. október 6., szerda

Lili

Na mit is mondhatnék az én nagy cserfes kiscsajomról....
Hát önbizalomban nincs hiány, imád öltözködni imád doktorosat játszani, imádja az apját. Teljes a szerelem köztük de tényleg én ilyet még nem is láttam.
Nagyon sok verset tud, néha hiányosan de mindig kéri, hogy mondókázzunk. Egyre többet jön és segít nekünk, pl letörli az asztalt.
Nagyon akaratos és hisztis talán ennek az az oka, hogy apa mindent megenged anya viszont nem.
Ha apával megy a boltba van innivaló van csoki van minden.
Egyik nap velem jött a boltba egyből levette az üdítőt a polcról, de mondtam neki ha ezt akarja akkor más nem is fog már kapni.
Én fogtam és otthagytam a sorok között, majd jött utánam és mondta anya visszaraktam. Tök ügyi is tud lenni.!!!!!

Már fél éve bilizünk, pelus csak éjszakára alváshoz és hosszabb úthoz van. Most már a Wc-t is kezdi használni, mert tetszik neki hogy ő húzhatja le.
Mindent leszámítva nagyon okos és szép kislány de néha kihoz a sodromból. Nem szeret egyedül játszani és ami nagyon bánt nem hajlandó elpakolni maga után.
E remélem majd változik!

1 megjegyzés:

amplik írta...

Nagyon örülök a bejegyzésednek!!!! Nagyon ügyes ez a kicsi hurrikán! Puszi