2010. október 29., péntek

Mosódió2

Egyik nap unalmamban úgy gondoltam kisikálom a kanapénkat.
Olyan szép sárga színe volt régen....
Sajnálom, hogy nem fotóztam le de az eredmény még az én szkeptikus anyukámat is nagyon meglepte olyan tiszta lett az ülő alkalmatosság.
Múltkor mikor mondtam anyumnak, hogy dióval fogok mosni nagyon meghökkent. Azt felelte rá annyira nem kell spórolni, hogy dióval keljen mosni.
Kicsit még magamat is kell néha-néha győzködnöm, hogy jó ez a dió és hatékony.
Eddigi közel 10 éves mosási praxisom alatt ( mióta nem anyám mos rám) mindig különféle mosócsodákat és öblítőket használtam és hát az ember arra van beprogramozva amit a Tv-ben lát. Csak az hozza ki a koszt ami habzik mint állat és csak az a jó ami a legdrágább.
Itt speciel arra akartam kijutni, hogy ez a dió ugye nem habzik ami kicsit fura, mert az ember azt hiszi így nem is használ.
De a kanapé elég bizonyíték volt számomra.
Öblítőnek egyenlőre 300 forintos illóolajat használok, bár még van a hihetetlen illatú Lenor öblítőnkből amit majd valamikor el kell használnom

1 megjegyzés:

amplik írta...

Nagyon örülök!!!!! És még olcsó is! :-)