2010. október 6., szerda

Nagyon elmaradtam........

Te jó ég mikor írtam utoljára.... Annyi minden történt azóta.... hol is kezdjem.
Talán ott, hogy elkezdődött a bölcsi amit Lili nagyon nehezen visel, köszönhető annak, hogy kapott egy új dadust Gyöngyi nénit akit Liliske annyira nem szeret.
Minden reggel sírva hagyjuk ott, majd a szívem szakad meg. Napközben azt mondják nincs vele semmi gond, de már arra is gondoltam ezt csak azért mondják, hogy megnyugodjunk....

Aztán folytatom ott, hogy új melóhelyem van egész jó beosztással, reggel 8-15 ig és vasárnap mindig szabad vagyok. VÉGRE!!!! Megint vannak nagy főzések sütések és családi programok vasárnap!!!!
Minden délután itthon vagyok. Reggel tudom vinni a Lilit a bölcsibe délután pedig tudok menni érte.

Lássuk csak mi történt még szeptemberben...
Ja igen a legfontosabb végre vettünk magunknak egy hatalmas szekrényt pont passzol a Lili szobájába, és az új ágyunk is elég kényelmes az új matraccal.
Szóval lett egy vendég szobánk amit anyósék rögtön birtokba is vettek pár napra.
Aztán most anyum lakja most már 4. hete.

Balázsnak bevezették a két műszakot most is éppen délutános sajna, bár ilyenkor a Lilivel könnyebb bánni. Ágyban van már 8 órakkor nem kér se kakaót, nem hisztizik, mesélek neki a kedvenc mesekönyvből kijövök a szobájából és 10 perc múlva húzza a lóbőrt!

Nincsenek megjegyzések: