2010. október 6., szerda

Tervek.....

Vasárnap írtam egy sms-t Krisztina barátnőmnek, reggel 8 órakkor, hogy árulja már el a gríz főzés titkát.
Nem igazán kaptam választ a gríz végülis elkészült így is. Nemsokkal 9 óra után hívott Krisztina, hogy bocsesz de én most keltem fel. Mondtam is neki nem értem hogyan csinálja ezt 3 gyerek mellett, mert nekem egy van csak de én vasárnap reggel 6-kor kelek, mert ébresztőt fúj a kisasszony.
Felvilágosított, hogy a 3 gyerek kitűnően elszórakoztatja magát és milyen jól elvannak. Jó néha hallom a telefonban, hogy nem fenékig tejfel az élet a másik oldalon sem de akkor is.... POFÁTLANSÁG KÉREM SZÉPEN 3 GYEREK MELLETT EDDIG ALUDNI!!!!! :))))))))))))
Szóval miután letettük a telefont érdekes beszélgetésen estünk át az én drága férjemmel, és szóba jött esetleg egy kistesó projekt.
Aki ismer tudja, hogy én hallani sem akartam egy kistestvérről. Számomra az már túl nagy kihívás lenne, legfőképpen az anyagi dolgainkat féltem piszkosul.
Végül addig csürtük-csavartuk mígnem arra a megállapításra jutottunk, hogy miért ne????
Már nem a magyar állam által nyújtott családi juttatások járnak nekünk, hanem az osztrákoktól kapnánk egy kisebb vagyont, amiből bőven megtudnánk élni...
Szóval jövő héten megyünk egy könyvelő-tanácsadó hölgyhöz aki teljesen képben van az osztrák dolgokkal és ha jókat tud mondani akkor szabad az út Zorka Szaffinak, vagy Balázs Bencének.
Persze további tervként szerepel a terhesség ideje alatt egy fogászati aszisztensi iskola ami nagyon nagyon régi vágyam és egy középfokú nyelvtanfolyam. A többi meg a jövő zenéje de a jövőmet egy fehér köpenyben egy fogorvos mellett képzelem el.


Igazából decemberben amikor a fejembe vettem, hogy költözés és külföldi meló akkor még nem is sejtettük hogy fél év alatt mindezt véghez is visszük... és lám az eleje baromi nehéz volt de azt hiszem megérte............

Nincsenek megjegyzések: